(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

تو هم پرواز من بودي واسه تو آسمون بودم خودم جاي تو ميمردم تو رگ هاي تو خون بودم

كجا رقت اون نگاه گرم؟ چي شد لبخند آرومت؟كجا رفت مهربونيت و چي شد دستاي معصومت؟

مني كه آرزوهامو تو چشماي تو ميديدم از اون روزي كه تو رفتي ديگه هرگز نخنديدم

به جز تو تو همه دنيام به هيچكي دل نمي باختم مني كه عاشقت هستم واست زندون نمي ساختم

نميدوني چه دلتنگم براي مهربونيهات واسه اون حس بي تكرار واسه شيرين زبونيهات

از اون حرفاي شيرينت فقط يه خاطره مونده غمت چشمامو تر كرده تبت دنيامو سوزونده....

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
شنبه 20 اسفند 1390| 22:3 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§